Antworten
Seite 28 von 29 ErsteErste ... 1826272829 LetzteLetzte
Ergebnis 271 bis 280 von 283
  1. Moderation

User Info Menu

AW: Who watches English/American movies in original?

"Love actually" is one of my perfect Christmas films. If Mr. MM doesn't want to watch it with me (he doesn't like watching in English), I might well give it a try with the original version.

Another nice feel-good movie I just discovered: "Higher Love" aka "Uncorked". Beautiful landscapes, beautiful music and a sweet little family tale.
    May you be surrounded by friends and family,
    and if this is not your lot, may the blessings find you in your solitude.

Leonard Cohen

Entweder man lebt, oder man ist konsequent.
    Erich Kästner

2. Inaktiver User

Pre Xmas I just love films like "The Family Stone", "Love Actually", "Bridget Jones" & "New In Town".

3. Inaktiver User

I love watching the golden girls and other series

4. User Info Menu

Hi,

I do :))) Actually, I think it's the best way of learning another language.
    Haven't had much success with the "official" ways ;)

Actually, I've started trying out a new method only a few days ago: that's a friend of a friend of mine with a completely new take on the whole language-learning thing. I'm still a bit sceptical, but let's see :)

Der kleine Prinz

By the way: Do you guys watch flicks like "Amélie" in English, French or German?
    Geändert von Inaktiver User (08.01.2011 um 22:16 Uhr) Grund: Bitte keine Werbung.

5. User Info Menu

gelöscht wegen Spam

Sagt mal Maria HHH und der kleine Prinz, habt ihr euch ganz zufällig beide neu angemeldet oder redet hier einer mit sich selbst??
    Geändert von Inaktiver User (08.01.2011 um 22:58 Uhr) Grund: Werbung ist nicht erlaubt.

6. User Info Menu

He, wieso hast du meinen Link gelöscht? Ich finde ihn sehr hilfreich. Thank you.

7. Inaktiver User

Zitat Zitat von MariaHHH Beitrag anzeigen
    He, wieso hast du meinen Link gelöscht? Ich finde ihn sehr hilfreich. Thank you.
    Liebe MariaHHH, bitte lies mal die Nutzungsbedingungen. Werbung ist hier nicht erlaubt. Darunter fällt auch, dass man keine Verkaufsseiten verlinken darf.

Das habe ich dem User vor dir aber auch schon geschrieben.

8. Inaktiver User

Wir "muessen" hier alles auf Englisch schauen, Alternative waere Chinesisch

Ich liebe bzw. liebte die SATC Folgen, die Ladies sprechen wunderbares Englisch. Desperate war schon nicht mehr so schoen und Dr House wird echt schwierig. Da steigen wir oft aus.
    Ansonsten bin ich grundsaetzlich kein TV Fan und Movies gibts auch alle immer nur im original seit Jahren. Da mag man gar nichts Synchronisiertes mehr sehen.

Wobei SALT im Original gut war aber auf Deutsch ich wenigstens genau kapiert habe , um was es ging.
    The Tourist: da mochte ich Johnnys Stimme gar nicht....

gruss
    chrissi

9. User Info Menu

any body out there who still watches Films in OV?

At the moment you can find lots of films or series in in the Mediatheken of arte, ONE TV, zdfneo...

Je suis Charlie!

Hugh Grant über Boris Johnson (29.8.2019)(Danke an untitled):

You will not fuck with my children’s future. You will not destroy the freedoms my grandfather fought two world wars to defend. Fuck off you over-promoted rubber bath toy. Britain is revolted by you and you little gang of masturbatory prefects

10. User Info Menu

I watch every English/American movie in its own language. At the moment mainly TV Shows like Big Bang Theory and Star Trek. I can also recommend seeing 30 Rock in original because the German TV adaption is really crappy.
    carpe diem.

Antworten
Seite 28 von 29 ErsteErste ... 1826272829 LetzteLetzte